O firmie FENIX laser
Nasi menedżerowie pomogą wybrać sprzęt, który spełni potrzeby klientów i zapewni wysoki zwrot z inwestycji. Jednak wybór często wiąże się z dużą listą kwestii organizacyjnych:
- Czy możesz rozpocząć działalność w branży usług kosmetycznych bez wykształcenia medycznego?
- Jakie urządzenie będzie dla Ciebie najbardziej opłacalne, aby rozszerzyć listę usług w salonie?
- Jakie wymagania certyfikacyjne musisz spełnić w krajach, w których planujesz rozpocząć działalność?
- Jak obliczyć zwrot kosztów zakupu sprzętu i na jaki budżet musisz się przygotować?
- Od czego zacząć pierwsze kroki przy zakładaniu własnej działalności?
- Jakie opcje finansowania możesz rozważyć, aby rozwinąć swój biznes?
- Jakie są cechy sprzętu, jakie warunki gwarancji oferujemy i jak wygląda wsparcie techniczne?
Te i inne pytania można zadać podczas indywidualnej, bezpłatnej konsultacji z doradcą

Zapoznanie się z urządzeniami w salonie lub w gabinecie kosmetycznym FENIX w celu:
- zapoznania się z protokołem zabiegu
- zapoznania się z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi;
- sprawdzić się w roli specjalista ;
- upewnić się, że urządzenia są wygodne i bezbolesne;
Istnieje również możliwość zorganizowania bezpłatnej demonstracji urządzeń online, podczas której będzie można zrozumieć funkcjonalność sprzętu, uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania organizacyjne i teoretyczne oraz dokonać porównania między modelami urządzeń.
Doradca pomoże wybrać idealne urządzenie dla twojej firmy.

FENIX oferuje wyjątkowo korzystne warunki zakupu Twojego idealnego urządzenia!
- Specjalna cena przy pełnej płatności za towar
- Leasing bez wpłaty początkowej
- Raty 0% od firmy
Dla każdego urządzenia szkolenie dla inwestora i dwóch pracowników jest wliczone w cenę (jeśli obecnie nie masz pracowników, zostaną oni przeszkoleni później w terminie do 2 lat).
SZKOLENIE TEORETYCZNE od A do Z : zasada działania urządzenia, protokół przeprowadzania zabiegu, bezpieczeństwo klienta, wskazania i przeciwwskazania do zabiegu, wszystko o liczbie zabiegów i odstępach czasu, przykład kwestionariuszy klienta, przygotowanie odpowiedzi na standardowe pytania klientów, ustawienia menu, regulamin salonu, elektroniczne wersje plakatów do gabinetu.
Część praktyczna: wypracowanie wszystkich głównych obszarów: bikini, pachy, nogi w całości, twarz i ręce na modelkach, prawidłowa postawa specjalisty podczas pracy, zasady pracy z urządzeniem, pozy dla klienta, schematy pracy na różnych obszarach, typowe błędy specjalistów w praktyce.
Szkolenie z obsługi urządzenia będzie trwało 7 godzin, obejmując teorię oraz praktykę offline na Twoim urządzeniu. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz CERTYFIKAT, który potwierdza Twoje kwalifikacje.
Do każdego klienta jest przydzielony menedżer serwisu, który jest zawsze gotowy do pomocy. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania dotyczące obsługi urządzenia lub praktycznej strony przeprowadzania zabiegów, śmiało możesz się z nami skontaktować – jesteśmy tu, by Ci pomóc!
W prezencie do zakupu urządzenia otrzymujesz dodatkowe 2 godziny konsultacji z instruktorem, który prowadził szkolenie. Tematem konsultacji będzie analiza wyników Twojej pracy na urządzeniu. Aby skorzystać z tej konsultacji, napisz do menedżera serwisu, wstępnie przygotuj listę pytań, które chciałabyś omówić.

Przed zapłatą za towar wysyłamy warunki dostawy, które wskazują nazwę towaru, obowiązki stron, warunki gwarancji, informacje o kontroli technicznej i transporcie. Każdy klient otrzymuje ostateczną konsultację od przypisanego mu menedżera na temat etapów szkolenia dotyczącego wybranego produktu i zapewnienia wsparcia ze strony FENIX. Оd podpisania warunków do otrzymania towaru, jesteś w kontakcie z osobistym menedżerem dostawy.
Wybrany produkt dostarczamy pod drzwi Twojego salonu w dowolnym miejscu w Polsce.

Aby zapewnić sprawne działanie urządzenia, gwarantujemy obsługę w okresie gwarancyjnym do 24 miesięcy, a także serwis pogwarancyjny. Przed dostawą do klienta urządzenie jest testowane w naszych centrach serwisowych w Warszawie, gdzie w razie potrzeby przeprowadzamy zaplanowaną konserwację.
Infolinia wsparcia serwisowego jest czynna 7 dni w tygodniu
w godzinach od 9:00-17:00
+48 516 546 919

W celu wsparcia informacyjnego, każdemu klientowi przydzielany jest osobisty menedżer serwisu, który: zapewnia dostęp do programów szkoleniowych, nowych materiałów metodycznych, ustala terminy konsultacji marketingowych, podaje terminy zaplanowanych, bezpłatnych szkoleń, terminy wystaw i konferencji, informuje o terminach przeglądów technicznych, przyjmuje informacje zwrotne na temat działania sprzętu, informuje o nowych produktach.
Po zakupie otrzymasz unikalne porady, jak promować swój biznes kosmetyczny. Ważne jest dla nas, abyś kupując nasz sprzęt osiągnął sukces, zwiększył swój zarobek i rozszerzył działalność. Właśnie dlatego już dziś pomożemy Ci opracować odpowiednią strategię prowadzenia działalności i marketingu w mediach społecznościowych.
.png)
Polityka prywatności
Niniejsza polityka prywatności wyjaśnia, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i chronimy informacje, które przekazujesz podczas korzystania z naszej strony internetowej fenix-laser.pl. Zobowiązujemy się do zapewnienia Twojej prywatności i ochrony Twoich danych osobowych. Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszą polityką przed skorzystaniem z naszej strony internetowej lub podaniem jakichkolwiek informacji.
Jakie informacje gromadzimy
Możemy gromadzić dane osobowe, które nam przekazujesz, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i adres. Możemy również automatycznie gromadzić informacje na temat korzystania z naszej strony internetowej, w tym adres IP, lokalizację geograficzną, typ urządzenia, wersję systemu operacyjnego i inne informacje statystyczne.
Jak wykorzystujemy informacje o użytkowniku
Gromadzone przez nas informacje wykorzystujemy do świadczenia i ulepszania naszych usług, odpowiadania na zapytania użytkowników, przetwarzania zamówień i komunikowania się z użytkownikami. Możemy również wykorzystywać adres e-mail użytkownika do wysyłania mu biuletynów, materiałów marketingowych i innych przydatnych ofert, jeśli użytkownik wyraził na to zgodę.
Przekazywanie danych stronom trzecim
Możemy przekazywać dane osobowe użytkownika stronom trzecim, takim jak przewoźnicy, pośrednicy, instytucje finansowe i inne, pod warunkiem zapewnienia bezpieczeństwa danych i uzyskania zgody użytkownika.
Ochrona danych
Chronimy dane osobowe użytkowników zgodnie z obowiązującym prawem oraz najwyższymi standardami bezpieczeństwa i ochrony danych. Stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapobiec niezgodnemu z prawem przetwarzaniu, przypadkowej utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu.
Prawa użytkownika
Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, aktualizowania i usuwania. Użytkownik może również wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych i złożyć skargę do organu nadzorczego, jeśli uważa, że jego prawa zostały naruszone.
Korzystanie z plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie naszej strony internetowej i analizować preferencje użytkowników. Możesz kontrolować pliki cookie za pomocą ustawień przeglądarki.
Postanowienia końcowe
Niniejsza Polityka prywatności może być zaktualizowana. Prosimy o okresowe sprawdzanie tej strony w celu uzyskania aktualnych informacji na temat naszych praktyk w zakresie prywatności.
Data wejścia w życie: 01.06.2024
Ostatnia aktualizacja: 01.06.2024
.png)

Nasza historia zaczęła się od marzeń i praktycznego doświadczenia właścicielki FENIX laser, która jako technik depilacji laserowej doświadczyła wszystkich wyzwań tej branży. Znała „ból” techników, którzy dążą nie tylko do wysokiej jakości sprzętu, ale także do rozwoju swojej działalności. W tym celu powstała firma FENIX laser, która z małej inicjatywy szybko przekształciła się w lidera rynku sprzedaży urządzeń laserowych, stając się nie tylko dostawcą, ale partnerem wspierającym swoich klientów na wszystkich etapach ich działalności.
W ciągu czterech lat działalności FENIX laser sprzedał ponad 350 urządzeń laserowych, z których każde pomogło naszym klientom stworzyć skuteczny i dochodowy biznes, zapewniając nie tylko wsparcie techniczne, ale także kompleksowy rozwój ich profesjonalnej działalności.
